Homestay Jelapang Ipoh : D’Pallet Jelapang Homestay

dpallet jelapang homestay

Homestay Jelapang Ipoh : D’Pallet Jelapang Homestay

Buat anda yang mencari penginapan sementara yang berhampiran tol Jelapang, homestay d’Pallet Jelapang kami agak tidak jauh dari susur keluar.

Jaraknya hanya lebih kurang 7km dan 10 minit memandu.

Homestay di Jelapang Ipoh ini adalah rumah teres 2 tingkat yang bertemakan kayu pallet. Walaupun begitu, ia tetap selesa dengan mempunyai 4 bilik tidur. Sesuai untuk anda yang berkeluarga. Bahkan harganya jauh lebih berpatutan berbanding penginapan hotel.

Homestay di Jelapang Ipoh ini mempunyai jarak yang tidak pun jauh dari tempat-tempat menarik sekitar Ipoh.

Jika anda belum tahu, jaraknya ke Silibin hanyalah lebih kurang 3km dengan 5 minit masa memandu. Silibin ada apa? Hehehe. Untuk pengetahuan anda, kawasan Silibin ini berdekatan dengansebuah perkampungan melayu terbesar dalam bandar di Ipoh.

Selain Silibin, akses jalan besar Lebuh raya Ipoh Lumut adalah penghubung utama antara Meru ke Lumut.

Justeru, anda tidak memerlukan masa yang lama untuk bergerak ke kawasan-kawasan lain sekitar Ipoh seperti Kledang, Falim, Lahat, Pusing, Batu Gajah mahupun Seri Iskandar.

Bagi yang gemar beriadah di waktu malam tanpa perlu berbelanja besar, bulatan AMANJAYA di Meru sangat direkomendasi. Kawasan bulatan yang luas ini tidak jauh pun dari Taman Tema Animasi MAPS ( Movie Animation Park ) dan Kompleks Kerajaan  Meru.

Kesimpulannya jika anda ingin mencari homestay di Jelapang Ipoh, pertimbangkanlah d’Pallet Jelapang Homestay. Butiran lanjut mengenai homestay di Jelapang ini ada di sini. Klik untuk info lanjut.

D’PALLET JELAPANG HOMESTAY

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Open chat
1
Nak tempah homestay?